REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Galeria Olimpia w Bełchatowie poszerzyła swoją ofertę o nowe markiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Olimpia w Bełchatowie poszerzyła swoją ofertę o nowe marki
Zarządzana przez EPP Galeria Olimpia poszerzyła swoją ofertę o nowe marki. Mieszkańcy Bełchatowa i okolic mogą robić zakupy w Tatuum oraz Quiosque, a także skorzystać z oferty Crazy Bubble. Łączna powierzchnia zajęta przez nowych najemców to prawie 300 mkw. Centrum handlowe przedłużyło również umowy najmu ze sklepami Smyk (486 mkw.), Deichmann (445 mkw.), Diverse (157 mkw.), Loox Galeria Optyki (110 mkw.) oraz Cyfrowy Polsat (39 mkw.).
W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada [ZDJĘCIA]
Zakończył się kolejny etap inwestycji obejmującej modernizację jednego z flagowych centrów z portfolio firmy G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – Promenady. W ciągu zaledwie jednego roku, podczas gdy pozostała część galerii funkcjonowała normalnie, została przeprowadzona rozlega i bardzo trudna konstrukcyjnie przebudowa. W efekcie przemian, których generalnym wykonawcą była firma Muniak, galeria zyskała 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, co daje łącznie 63 000 mkw. GLA.
Galeria Veneda w Łomży poszerza grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Veneda w Łomży poszerza grono najemców
Zarządzana przez EPP Galeria Veneda rozszerza swoją ofertę. W ostatnim czasie łomżyńskie centrum handlowe powitało nowych najemców – marki Lee i Wrangler, Quiosque oraz Project Phoenix, Vezzi, Cloudshop i Bubu Bubble Tea.
Polska firma LPP Logistics planuje zainwestować 450 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy!artykuł
Pokaż artykuł
Polska firma LPP Logistics planuje zainwestować 450 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy!
LPP Logistics, blisko dwa lata po przejęciu sterów nad kompleksową obsługą sieci zaopatrzenia i dystrybucji polskiej grupy odzieżowej LPP, wchodzi w kolejny etap znaczących inwestycji. W związku z planowaną rozbudową sieci sprzedaży marek LPP oraz rosnącym znaczeniem kanału e-commerce operator logistyczny przewiduje wydatki na rozwój na poziomie 450 mln zł do końca 2025 r.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bydgoszcz] Budynek mieszkalny "Kolorowy Dom"
Bydgoszcz
Apartamenty Starowiejskainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Starowiejska
Andrychów, Starowiejska
Nova Radiowainwestycja
Pokaż inwestycję
Nova Radiowa
Warszawa, Bemowo, Radiowa
W Ozimska Park Opole zadebiutują znane markiartykuł
Pokaż artykuł
W Ozimska Park Opole zadebiutują znane marki
Kompleks handlowy Ozimska Park na powierzchni blisko 18 000 mkw. GLA zapewni klientom możliwość zakupów w ponad 30 sklepach lubianych i popularnych marek z zakresu wielu branż. Nowy park handlowy zaoferuje opolanom także dostęp do produktów firm, których salony nie były dotychczas obecne na terenie miasta. Wśród nich znajdzie się m.in. multimarket Jula, salon debiutującej w tym roku w naszym kraju sieci Woolworth czy sklep marki NKD. A to tylko część nowości, które zapewnia retail park realizowany przez firmę Redkom Development.
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
W Stargardzie otwarty zostanie pierwszy w Polsce hotel pod marką Kyriad, należącą do Louvre Hotels Groupartykuł
Pokaż artykuł
W Stargardzie otwarty zostanie pierwszy w Polsce hotel pod marką Kyriad, należącą do Louvre Hotels Group
Już 17 października pierwszych gości w swych progach powita nowy hotel Kyriad Stargard. Tym samym polskie portfolio Louvre Hotels Group wzbogaci się o nową destynację w północno-zachodniej Polsce. Obiekt będzie działał pod szyldem marki Kyriad, jednego z dynamicznie rozwijających się brandów LHG, w ramach umowy franczyzowej z inwestorem Magdaleną Szejny. Inwestora przy wyborze sieci i marki wspierała firma doradcza Horwath HTL.
InPost przyspiesza inwestycje w IT i logistykęartykuł
Pokaż artykuł
InPost przyspiesza inwestycje w IT i logistykę
Polska spółka InPost, lider rynku nowoczesnych usług logistycznych w Polsce przyspiesza inwestycje w IT i logistykę. Firma planuje w całym 2024 r. koszty inwestycyjne na poziomie 1,4-1,5 mld zł, wykluczając wydatki na fuzje i przejęcia.
Rekordowy dzień i wielkie inwestycje z Krajowego Planu Odbudowyartykuł
Pokaż artykuł
Rekordowy dzień i wielkie inwestycje z Krajowego Planu Odbudowy
W poniedziałek, 31 marca Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (MFPiR) podpisało i ogłosiło 22 umowy na łączną kwotę ponad 13 mld złotych w różnych częściach Polski. To największa liczba umów zawarta jednego dnia od początku działania Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Dzięki temu wsparciu m.in. PGE sfinansuje rozbudowę i modernizację sieci elektroenergetycznych, a Urząd Morski w Gdyni dostosuje Port w Łebie do budowy i obsługi polskich elektrowni wiatrowych na Bałtyku.
Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home artykuł
Pokaż artykuł
Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home
Polaka marka Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home. W ciągu ostatnich lat Komfort przeszedł transformację, ewoluując ze sklepów specjalizujących się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg i drzwi, w kompleksowe salony oferujące wykończenie wnętrz – łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, aż po meble do salonu i sypialni. Stawiając na jakość, design oraz profesjonalne usługi, marka zbudowała silną pozycję i zaufanie klientów.
Żabka kontynuuje ekspansję: 16 tys. sklepów do 2028 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Żabka kontynuuje ekspansję: 16 tys. sklepów do 2028 roku
Aktualizacja strategii Grupy Żabka zakłada znaczące przyspieszenie rozwoju sieci sklepów oraz rozpoczęcie wypłat dywidendy. Cel otwarć na lata 2025–2028 został podniesiony do ponad 1 300 otwarć rocznie wobec 1 300 na 2025 rok oraz 1 000 na lata 2026 – 2028 w dotychczasowych planach. W efekcie na koniec 2028 r. sieć będzie liczyła około 16 tys. sklepów, czyli o około 1 500 więcej niż zakładano podczas debiutu na GPW.
Kolejna duża sieć handlowa w Polsce ma duże problemy i zamyka sklepyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża sieć handlowa w Polsce ma duże problemy i zamyka sklepy
Kolejna duża sieć handlowa w Polsce ma duże problemy i zamyka sklepy. Tym razem jest to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym Drogerie Natura.
firma
Pokaż firmę
Eltrako Sp. z o.o.
Gliwice, Cmentarna 22
firma
Pokaż firmę
Animir Sp. z. o.o.
Poznań, Obornicka 338
firma
Pokaż firmę
MICHAŁ DYLEWSKI WATER & GARDEN
Wolbórz, Polna 19
F.H.U. Denis - środki czystościfirma
Pokaż firmę
F.H.U. Denis - środki czystości
Wejherowo, Pomorska 1
firma
Pokaż firmę
ELEKTROTEST
Opoczno, Piotrkowska 61
REKLAMA